30.10.13

Звіт про ярмарку (Частина 2)

Дорогі читачі,
 як і обіцяли, розповімо вам 
про великий практичний урок:
 осінній ярмарок 2013-2014 н.р.
 "Світ на смак: галопом по Європі".

Виховна година

Першим проведено єдиний урок присвячений   битві за Дніпро та звільненню м. Дніпропетровська від фашистів.
Учні слухали виступи дітей та вчителів, які розповідали про події 70-річної давнини. а саме про створення фашистами оборонних споруд на правому березі Дніпра - "Східний вал", який вважався неприступним; про те, які фронти приймали участь у форсуванні Дніпра, про мужність і героїзм командуючих цими фронтами, офіцерів, сержантів та рядових солдат Червоної Армії під час захоплення плацдармів біля сіл Військове, Вовниги та Аули.


Конкурсні програми 

Для молодшої школи було влаштовано конкурсні програми на 1 та 3 поверхах, що "підігрівали" настрій очікування осіннього ярмарку та тримали атмосферу деякої "дружньої конкуренції ". А початок "Веселих перегонів" для найменших ознаменував прихід осені у наших серці перешачків.

Підготування до захисту 

Тут розпочиналося найцікавіше. Класи викладали вже продукцію на столи, оформляли торгові точки різним торговельним обладнанням, розставляли цінники, повторювали захист. А саме цікаве те, що до того моменту як журі вислухає ваш захист нічого купувати\продавати не можна. Саме тому всі чекали на нього з нетерпінням, блиском в очах, а продавці - з мурашками по шкірі від хвилювання. На ярмарку була присутня особлива гостя з Дніпропетровська - Кушнікова Світлана Вікторівна, головний куратор проекту "Шкільна академія підприємництва 2" у Дніпропетровській обл. Світлана Вікторівна була в складі журі та оцінювала всі торгові точки, що були представлені на дійстві. 

Захист торгових точок

 Захист починався від входу в галерею школи, аж до підняття на 2 поверх до кафе 11 класу. 
Оцінювався захист за такими критеріями:
            -         Оригінальність оформлення і назва торгівельних куточків відповідно                     до теми;
-         Оригінальність цінників;
-         Естетичність та оригінальність одягу продавців;
-         Захист товару (2хв.);
-         8-11кл. наявність бізнес-плану.






За цими критеріями журі виділило переможців

:

Підсумки оцінювання за кожною категорією:




6 коментарів:

  1. Очень хорошая статья. А ведь ярмарка является одним из интереснейших проектов нашей школы! Очень интересно наблюдать за подготовкой каждого класса, оригинальные и креативные подходы с каждым годом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо Вам за чудовий відгук, у наших планах: рости і розвивати проект! І ми підтримуємо всі креативні ідеї та намагаємося втілювати їх у життя)))

      Видалити
  2. Согласен с первым коминтарием. И я считаю, что победа на ярмарке зависит от уровня подготовки и потраченого времени на заложеную идею.

    ВідповістиВидалити
  3. Процес підготовки до ярмарки виявився з нелегких, але він того вартий. Адже це не тільки можливість поспілкуватися зі своїми любими однокласниками, а й можливість у майбутньому споглядати результат своєї праці.
    Я як директор кафе від 11 класу, можу сказати, що наша праця була досить плідною, зокрема пряця не тільки нашого класу, адже вся школа змогла зібрати близько 4000 грн. та більше 1000 грн. на благодійність. Це неймовірний результат!!!
    Ярмарок 2013, напевно, запам'ятається мені назавжди, оскільки від нього отримала багато приємних емоцій та мала можливість скуштувати смачні страви, котрі власноруч приготували мої друзі-однокласники :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Марійко))) Ваше кафе було настільки запальним, новим, яскравим, що залишається думати, що можна зробити у наступному році)) а це справа - не з легких, завдяки вам)) Ви заслуговуєте найвищої похвали)))

      Видалити
  4. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ВідповістиВидалити