22.09.13

Практичні поради від Лемиш Валерії

18.09.2013 року
ШКП " Бізнес- інкубатор " був на дружній зустрічі клубів підприємців,
що проходив у МПДЮТ "Горицвіт",
на якому члени клубу мали можливість не тільки познайомитися та поспілкуватися з однолітками, а й послухали практичні поради від Лемиш Валерії.
Після засідання клубу ми мали можливість особисто поспілкуватися з пані Валерією,
взяти у неї інтерв'ю та обмінятися контактними даними для подальшої співпраці.


А ось і саме  інтерв'ю:
- Пані Валерія, що для Вас означає бути підприємцем?
- Бути підприємцем для мене означає бути попереду інших, бути в чомусь кращою. Я маю власний салон краси, мені приємно дарувати людям красу, обожнюю їх посмішки! Спочатку я вивчилась на перукаря, але цього мені замало! Я почала вчитися новому: макіяж та манікюр. Це досить цікаво.
- Чи буває так, що нічого не хочеться робити? З чого, Ви, черпаєте натхнення?
- Так, буває. Але головне зрозуміти, що ти- це людина, з якої беруть приклад її працівники, якщо ти станеш на місці і не йтимеш далі- вони також зупиняться. Моє натхнення - це мої клієнти та робітники. До кожного з них необхідно знайти свій підхід, розмовляти з ними, радіти разом з ними. 
Я постійно приймаю участь у різноманітних конкурсах, наприклад, у минулому році приймала участь у конкурсі зачісок у м. Дніпропетровськ та зайняла 4 місце! Я займаюся улюбленою справою, яка і є моїм постійним натхненням.

- Яким на Вашу думку повинен бути підприємець?
- На мою думку, підприємець- людина, на сам перед, котра не боїться ризиків, це та людина, яка зможе дати працівнику таку роботу, щоб у ній він віддавав всього себе, щоб проявляв свої здібності. Я постійно розмовляю зі своїми робітниками і це чудово! Вони всі такі незвичайні та цікаві!)

- На Вашу думку, проект "Шкільна академія підприємництва 2" корисний?
- Звичайно!!! По-перше, ви спілкуєтеся з новими друзями, дізнаєтесь нові факти та просто проводите гарно свій час, головне з користю!) По-друге, ви матимете ту базу знань, якої я не мала. Мені доводилося вчитися на своїх помилках, а ось Ви вже маєте можливість стати підприємцем і не робити помилок, які до речі не завжди легко виправити!


Дякуємо Лемиш Валеріїї за  інтерв'ю, сподіваємось на співпрацю у майбутньому! 


 Інтерв'ю брали: Коцуба Вікторія та Цапіна Марія 

1 коментар:

  1. Чудовий та інформативний діалог. Від мене також слово "дякую" Лемиш Валеріі, в моєму житті, вона стала першим підприємцем, яка у доволі стислому інтерв'ю розповіла базові обов'язки керівника та способи порозуміння з колективом робітників її салону краси. На цьому досвіді цілком та повністю можна зрозуміти, що потрібно для підприємця в першу чергу. Також дякую дівчаткам, які донесли цю інформацію до нас.

    ВідповістиВидалити